2009年1月18日星期日

元氣壽司 @ 大埔




















里奧大人星期六多數 12 點放工 ( 如果準時 8 點番到公司同唔忙嘅話 )   所以佢多數會番屋企瞓陣先   等埋我番屋企就一齊去食 tea ~ 








夜晚會同家姐食飯   所以我煲雪梨水算喇 ~   

今次去食元氣壽司   因為家姐勁想食帆立貝   今期元氣做特大北海道帶子 ( $9/隻 )   我初初以為係 $9 碟架   原來係 $9 隻   不過家姐就鍾意食   所以無咩所謂   佢自己食咗 4 隻   我同里奧大人就唔喇   唔想食咁多生嘢 ~

食完凍想食熱   所以再食燒賣 + 腸粉 + 粉果   今勻真係好飽喇 ~  

食完同家姐買全盒    佢再上我屋企睇 DVD "林海峰求其大合唱  Part 2"   睇到 11 點 45 分就走 lu   因為最後一班車係 12 點呢 ~   

沒有留言:

發佈留言