2009年1月23日星期五

團年飯 @ 星悅鮮廚










尋晚 really really happy 呢   因為又可以同最愛嘅屋企人食團年飯呀 ~  












因為要同埋朱朱一齊團年   所以一定要帶埋佢啦   哈   佢好乖呢   因為食飽奶   所以會瞓喺張櫈度   唔理我地架 ~   



番到屋企附近同里奧大人去許留山食龜苓膏   我就試咗日本抹茶糕   我覺得好好味   因為唔太大個同唔甜呢   啱哂我 d 想食但唔敢食咁多嘅女人 ~ 





今朝又 really really happy 呢   因為同里奧大人一齊去 Oliver's 食早餐呀 ~  

今餐抵到震呀   因為用 $30 Cash Coupon 再加 $10 Coupon   咁原價 $54 就只需要比 $14   可以嘆兩份早餐   真係好 happy 呢 ~  









番到菇場忙下靜下咁   但唔敢講得閒   因為好邪架 ~  

好想食薯條   所以同里奧大人去麥當勞   今餐又係好抵呀   因為之前入咗會   送咗 1 張 Coupon ( 芝士漢堡 + 細粟米 + 細可樂 )   我就食脆辣雞腿包 + 細薯條   埋單 $19.8 咋   兩個人十幾蚊食 lunch 真係食得好開心呀 ~   









唉   里奧大人呢排瞓得唔好   再加上連續一個星期出街食飯   依家喉嚨痛呀   唉   比我痛好 d 咯   我可以順便戒下口   停下口嘛 ~  

沒有留言:

發佈留言