2009年1月8日星期四

枝竹火腩 + 金銀蛋菠菜




尋日真係全日都好忙   對眼又澀   身心疲累   心力交瘁   但我都會煮飯 ~  
晨早睇 AM730 嘅食譜係枝竹火腩   見都幾簡單   所以就試下煮喇 ~ 
去到燒味舖買 $25 燒腩   佢地話 $25 好小   所以切咗 $35 比我 ( 知得去太興食燒肉飯唔駛煩啦 )   之後再買炸枝竹   原來都要成 $8   我仲以為 5 蚊添 ( 越行越覺得出街食仲着數呀   哈 ) ~
  
是日晚餐 - 枝竹火腩 + 金銀蛋菠菜


枝竹火腩 - 食譜有埋豆卜   不過我無買   煮之前忍唔住偷食兩舊燒腩   d 皮脆卜卜真係好唔捨得用黎燜呀 ~


金銀蛋菠菜 - 今次煮得唔係咁好   因為蒸唔熟隻鹹蛋   但 d 菜又已經煮好   趕時間呀   所以求其再淥熟   所以賣相唔多好呢 ~


煮完哂   里奧大人就啱啱番到屋企   其實我係唔需要整得咁急   但我想喺里奧大人一番到屋企就有得食飯   因為我覺得一番到屋企即刻有飯食嘅感覺係好溫暖呢 ~ 

~~~~


今朝想食腸粉   所以食牛肉腸 + 奶茶    又中又西都唔錯呢 ~ 

又係忙忙忙呀 ~


晏晝里奧大人去 Toy Fair   所以同我食個快速 lunch   之後我就去修眉 lu ~





沒有留言:

發佈留言