2009年1月4日星期日

黑椒貢丸撈麵 + 水餃福字麵 + 薑蔥蓉菜心 + 徑步 + Blog 友冰姑禮物包







同里奧大人一齊放工番屋企   之後去食酸辣米線   正呀 ~
   





番到屋企大堂   管理員急急腳咁拎份包裹比我   原來由係 Blog 友冰姑寄黎呢   又寄零食比我呀   ( 冰姑   里奧大人鬧呀   話成日要妳寄糖果比我食呀  下次唔好喇 )  今次最驚喜係有張聖誕卡   因為我好耐無收過聖誕卡喇   感覺好似番咗小學時代咁呢   哈 ~






唉    諗住可以休息下  點知樓上鑽嘢呀   嘈到頭痛   但我真係好攰   所以又比我都瞓得着喎 ~   

是日晚餐 - 水餃福字麵 + 黑椒貢丸撈麵 + 菜心

水餃福字麵 + 黑椒貢丸撈麵 + 薑蔥蓉菜心 - 雖然簡單   但充滿愛心呢 ~  

~~~~
太攰喇   所以 10 點 45 分先起身   又番唔到教會喇 ~  

 

同里奧大人落樓下食早餐   星期日食嘅早餐係特別好食   因為無時間限制  食完又唔駛番工   勁正呀 ~ 
 










沒有留言:

發佈留言