2009年1月20日星期二

辛辛辛辛辛辛苦苦苦苦苦苦

星期日同星期一都比每月一到纏繞   勁唔舒服   但都無想像中咁痛   咁都好 d ~  

所以我好好架   知道自己呢幾日煮唔到飯   所以星期六特登煲雪梨水比里奧大人滋潤一下呢 ~   

我真係好怕里奧大人病   因為我會超勁心痛   自從佢上次感冒   病到面青青之後   我就覺得佢一食街嘢多就會病   所以我有時連續幾日唔煮飯   我就會好驚好唔安樂咁架 ~  

好在星期日唔駛番工   可以比我全日瞓全日休息 ~ 

~~~~
要番工喇   所以點都要食嘢   早餐去 Panash 買杏仁酥   甜甜地唔錯架 ~ 



晏晝里奧大人同 Dept. 食團年飯   所以我就買火腿通粉番菇場食   之後瞓覺 ~



夜晚都係無胃口   勁唔想食嘢   所以就咁飲盒利賓納算喇 ~  

~~~~
今朝好好多喇   可以食到嘢   但都係好想反胃   食到一半唔想食   好浪費呢   但真係食唔落呀 ~


 


番到菇場諗住他他條條   點知單單都係急急急 ~  

好在晏晝可以同里奧大人一齊 lunch 啫   我早午晚同里奧大人一齊食都唔會悶架 ~  


 
 


沒有留言:

發佈留言