2009年1月15日星期四

雲吞麵 + 薑蓉拌菜心 + 芫茜皮蛋魚片湯



尋晚打完邊爐   驚里奧大人太燥熱   所以都係簡簡單單滾啖湯   煮個麵   淥條菜算喇 ~  

是日懶餐 - 雲吞麵 + 薑蓉拌菜心 + 芫茜皮蛋魚片湯

雲吞麵 - 雲吞係雲吞麵舖買嘅   但 Size 就比以前細好多 lu ~  

薑蓉拌菜心 - 好大條嘅菜心   1 斤有 7 大條   又甜喎   我仲好呀   里奧大人好怕食到 d "衣"    所以我就批哂 d "衣" 出黎喇   好有心機整架 ~   

芫茜皮蛋魚片湯 - 要下火   所以就煲呢個湯喇   今次用大魚肉   覺得好似無咁腥咁   同埋最緊要係無咁多油   如果用鯇魚片會有好多油架 ~ 

天氣太凍   所以都無去徑步   徑開唔徑好似唔多慣   但太凍出街又真係好難頂呢 ~ 

無啦啦右手痛   可能呢排個袋太重   但我覺得個袋太輕又唔似袋   輕飄飄好無安全感架 ~  

今朝繼續花生醬多士 + 奶茶   希望可以越食越小嘢啦   因為我唔想再咁肥呀 ~



番到菇場繼續忙   唔知係咪咁   所以呢排晏晝無咩胃口呢 ~ 

里奧大人話好想食 KFC 蜜蜜燒雞翼    去到見好多人排隊   里奧大人話轉去麥記   但又係好多人排隊   之後話去淘大果邊   我即刻開始有脾氣   話排隊時間同去淘大時間差唔多   加上我腳痛   唔想行咁遠呀   里奧大人即刻急急腳走番去 KFC 等位   又爭住排隊買嘢   之後話驚唔夠飽   又急急腳去 Panash 買個包   見到佢個樣又好似好慘咁   做咩自己唔忍下 d 脾氣呀 ~






沒有留言:

發佈留言