2009年2月1日星期日

沙龍茶餐廳 @ 大埔






雖然星期六番半 day 係好好   但當唔舒服嘅時候   半 day 都好鬼難過 ~  

所以放工準時走人   但估唔到係個個同事都準時走   我反而 meme 摩摩   變咗最遲果個走呢 ~   

同里奧大人食酸辣米線   不過呢間麻麻地好味   但勝在近   食完可以拿拿聲番屋企休息 ~   





番到屋企望下自己喺年宵買嘅公仔   心情都好番 d   原來笑哈哈公仔真係會令人開心架 ~  





雖然唔駛煮飯係幾嘆   但諗食咩都幾煩   口淡淡咩都唔想食   淨係想食濕濕地嘅嘢   所以最終都係去茶餐廳食粉麵 ~  

我淨係鍾意飲茶餐廳 d 奶茶   覺得自己永遠都沖唔到佢地嘅味道   其他嘅飲品好似華田   好立克呢 d   我好小飲   因為超市有得買 3 合 1   同埋覺得喺茶餐廳飲勁唔抵   點知里奧大人叫咗杯熱檸賓   $16 杯   食碗單併粉都係 $19   我覺得勁貴勁唔抵囉   不過都叫咗咯   無辦法啦   佢鍾意飲嘛 ~
~~~~

今朝食完早餐再去睇醫生   希望睇埋今次就好番啦 ~   






我好怕食藥水   食完成個口腔內都係藥水味咁   超難頂呀 ~    

沒有留言:

發佈留言