2009年2月25日星期三

生日第一擊 ( 住家飯 ) @ 奶奶屋企
















呢排天氣勁潮濕   所以番工前會開抽濕機   d 衫又快乾   最緊要係牆紙唔會 up up 濕濕咁嘛 ~  
晏咗出門口   所以早餐食芝腿治烘底 + 奶茶  ~

番到菇場凍到震   出街又覺得好熱   真係煩呀 ~ 

晏晝同里奧大人去公司附近食 lunch   真係食到無咩好食喇 ~ 

放工諗住買樽醃鹹金桔   點知好多雜貨舖都無得買   好在最後都比我買到 3 個樽啫 ~ 

之後同里奧大人一齊打的去奶奶屋企食飯   因為話想同我慶祝生日   同埋比利是我喎 ~  

今餐餸好齋   啱哂我   因為夜晚唔想食咁多肉   飯後仲有自家整嘅甜品   好耐無食芒果布甸    所以覺得好好味呀 ~

~~~~  
今朝早咗起身   meme 摩摩反而遲咗出門口 ~

好想食他他醬   所以早餐食吉列魚柳 腸仔 蛋 多士 + 奶茶    食完勁飽 ~  



lunch time 同里奧大人食車仔麵   因為我勁想食辣汁呢 ~

  




沒有留言:

發佈留言