2009年2月7日星期六

雲吞米粉 + 蠔油菜心







尋日去 Pie & Tart 買咗個肉鬆酥番菇場食   我已經係慢慢食   即係幾個字咬一啖   唔敢一次過食   因為驚一次過食會好漏 ~  

點知到放工嘅時候   都覺得好漏   所以唔想諗煮咩   同埋一諗起要煮肉類就想反胃 ~   

我唔想食啫   但里奧大人都要食   所以買雲吞同菜心   清清地就算喇 ~  

是日懶餐 - 雲吞米粉 + 蠔油菜心

雲吞米粉 - 雲吞係麵舖買   米粉係福字米   懶人必備架 ~  

蠔油菜心 - 大大條又爽甜   最緊要方便   一淥就搞掂 ~   

無啦啦想食甜嘢   所以食咗之前買嘅 "紅豆粉粿 "   寫明係台灣製造   仲諗住 d 粉粿會煙煙韌韌   點知原來林 pat pat   加上里奧大人又睇 "史前逃龍"   見到 d 怪物樣衰又核突   搞到我一路食一路想嘔   我好怕食嘢嘅時候睇 d 桃突嘢架 ~   

同埋就算食緊自己好鍾意食嘅嘢   但一見到煮食節目煮整雞呀   豬肉嘅過程   我就會即刻轉台兼當堂無哂胃口 ~  





  

~~~~

尋晚瞓覺又咳到顛   應用係我飲咗包凍檸檬茶累事   自己 law lee jin 咯 ~  

今朝又要番工   但就遲咗   所以只可以食芝蛋治烘底 + 奶茶    星期六食咩都無所謂   因為諗到番半日就咩都覺得好食架喇 ~   



沒有留言:

發佈留言