2009年2月10日星期二

住家飯 @ 媽咪屋企 + 芝麻糊年糕












尋晚去媽咪屋企食飯呀   因為奶奶入咗醫院   所以里奧大人去探佢   我就唔探得喇   仲咳緊   同埋醫院太多菌喇 ~  

無情情好想食卷蛋   所以去大班買咗條原味卷蛋去媽咪屋企一齊食   因為自己食一條會食到驚呢 ~  






去到未食飯   當然同朱朱多角度影相啦   其實朱朱唔駛點郁   係我郁咁啫   一路影佢一路瞓    搞到我都好想瞓呀 ~  
















今次餸菜有酸梅麵豉蒸排骨 + 蒸蝦 + 蒸紅油 + 炒白菜仔 + 節瓜淮山鱷魚肉湯    不過我飲咗碗湯之後都無咩胃口食嘢 lu ~  

差唔多番到屋企嘅時候   里奧大人打電話黎   話佢仲未食飯   陰公   9 點幾仲未食飯   所以我番到屋企即刻煮水餃米粉比佢   總好過食車仔麵啦 ~ 



之後我話今日係元宵佳節   所以想食湯丸   但屋企無湯丸   所以用日本年糕   夠煙韌嘛 ~ 



差唔多想瞓嘅時候   豬豬妹 ( 噹媽 ) 打黎   傾咗差唔多 1 個鐘頭   原來佢驚我仲唔開心   所以打黎慰問   真係好多謝佢呀   我果刻真係好感動   因為真係好難相信寫 Blog 會遇到一個交心嘅朋友   仲有一個就係 冰姑 ( 冰姑 )   因為佢知我唔開心   同噹媽講咗   所以噹媽就打黎慰問喇   所以我又係好多謝冰姑呢位好朋友 ~ 

仲有仲有 卡姑 同 小公主 ( 唔提唔得架 )   同卡姑每日都會 MSN ( 番工嘅話 )   已經成為習慣   佢唔番工真係好唔慣   同埋同佢 M 真係好開心   因為真係感受到佢真係一個好開心嘅人   佢又成日打錯字   咁我已經可以一日笑幾十勻   所以佢真係帶比我無限歡樂架   而小公主呢   我鍾意佢好真   又覺得同我性格差唔多   所以好有共鳴咁   不過我好小同佢 M   因為佢真係好忙   所以真係唔好意思打擾人呢 ~

~~~~

今朝坐車好凍   可能肚餓呀   所以早餐食牛扒腸仔蛋配多士 + 奶茶   食完渾身是勁呀 ~   



番到菇場同同事傾計   話有個同事 Resign 咗   但菇場接到客人投訴呢位同事   所以話計埋哂所有假叫佢早 d 走   但佢同佢老公唔滿意   所以佢老公就打電話黎騷擾   仲講咗十分鐘粗口喎   呢 d 人真係無修養   公司賠埋錢比妳走   好心妳就算啦   自己唔啱再先都要咁做   真係不知所謂 ~  

朝早食得太多肉   所以晏晝要食清 d 喇   同里奧大人去公司附近茶餐廳   今次我又食薑蔥撈麵   d 薑勁辣   仲辣過辣椒油   里奧大人食咖哩牛腩飯   碟飯上枱嘅時候都 O 哂咀   點會將隻匙羹直插落 d 飯度架   真係第一次見呢 ~







沒有留言:

發佈留言