2009年2月19日星期四

鴻星海鮮酒家 @ 九龍灣


 
 
其實真係好唔開心   難得同嬸嬸 堂妹食晚飯   點知又唔舒服  我又攰又無胃口   所以都無咩傾計   因為我坐喺度已經可以瞓着呢 ~

今次喺淘大鴻星食晚飯   11 人食   所以叫魚翅鮑魚套餐   最可惜自己唔舒服無影相   食物分量真係好多   好多都食剩一半要打包   但媽咪話紅磡鴻星 d 分量無咁多架   所以今次真係好抵食 ~

我同嬸嬸 堂妹好難得先見到   因為佢地住加拿大太遠喇   不過依家科技發達   要溝通要見面真係絕對無問題   所以我同家姐送部數碼相機比佢地   等佢地影多 d 相 send 比我睇嘛 ~ 

食完同里奧大人打的番屋企   依家的士短加長減都幾好   不過其實真係無幾何搭呢 ~ 

~~~~
今朝晏咗起身呀   所以買粉果 + 奶茶番菇場食 ~



番到菇場都仲係肚痛   不過真係唔好意思請假 ~

晏晝點都要陪里奧大人食飯   因為佢夜晚公司 Annual Dinner 實會好夜先番屋企   所以點都要見下呢 ~






沒有留言:

發佈留言