2009年2月25日星期三

感動禮物包 from 冰姑










心情好呀   所以寫下嘢先 ~  

上星期四番到屋企   管理員又笑口噬噬叫停我 : x 太   有包裹呀 ( 我估佢地知我叫 babymama   所以喺度笑   暗地裡話幾十歲人改 d 咁嘅名呢 ) ~

一睇就知係 冰姑 啦 ~

拆禮物真係好開心   但最令我感動同激動係仍呢份心意   佢真係記得我所講嘅說話   所以佢成日會寄有關物件比我   連古古力都寄比我   唔溶已經偷笑咯 ~ 

次次見到冰姑嘅禮物   就會斜視里奧大人   因為里奧大人都無咁細心呀 ~  

冰姑妳唔好再寄禮物黎啦   求下妳   唔好浪費金錢   雖則知妳有唔小私己   但妳留番比自己用啦   唔駛買嘢比我架   要聽老人家話呀   知道嗎 ?!
 

沒有留言:

發佈留言