2009年2月5日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企










尋晚里奧大人約咗朋友食飯   所以我都去媽咪屋企痴餐 lu ~  

見未有得食飯   所以食幾塊 cookie   真係好鬆化好好味   不過唔敢食咁多   驚太漏呀 ~



媽咪知我咳   所以特登煲紅蘿蔔淮山鱷魚肉湯    飲完真係好 d   今餐有梅菜豬肉 + 菜心炒魚片 + 茄汁煎魚   不過呢   個梅菜豬肉就好鬼好鬼辣囉   落咗 10 隻指天椒去炒   家姐同工人就食到 lam lam 脷   工人仲會用指天椒送飯架   我就食咗小小梅菜   但都覺得好鬼好鬼辣呢 ~  

食完又傾計   之前應承媽咪會搬出黎市區陪佢   點知最後都搬唔到   好在媽咪都話唔緊要啦   咁講我個心都舒服 d ~
 

我呢世人最緊張就係媽咪 家姐 朱朱同里奧大人   我真係好想多 d 時間見佢地   但奈何有時唔係樣樣都咁完美呢 ~  









~~~~

飲咗媽咪煲嘅鱷魚肉湯真係無咁咳喎   有個好媽咪   真感到幸福呢 ~  

今朝都係驚熱氣   唔咁再食烘三文治   所以食芝士腸蛋出前一丁 + 鴛鴦 今朝都幾熱   要慢慢食   食到一半 d 湯都凍哂   變咗好難食   無可能再食落去 lu ~ 



番到菇場   幾個同事都咳   真係唔知自己幾時先好番呢 ~ 

晏晝本來同里奧大人去食車仔麵   但太多人等   所以去番茶餐廳   食羅宋湯螺絲粉餐 + 牛肉腸   超好味呀 ~








沒有留言:

發佈留言