2009年4月1日星期三

雙重粟米肉粒碟頭飯






尋日膝蓋痛呀   無咩心機咁   所以好唔想煮飯   好想去打邊爐   又好想食壽司   總之好唔想煮咁啦 ~  

諗住里奧大人 8 點番到屋企   點知 8 點先放工   加上我又唔會徑步   咁即係大把時間   都係煮飯啦 ~ 

我相信里奧大人食住家飯會開心好多   所以呢個就係我好攰都會煮飯嘅原動力喇 ~ 

是日懶餐 - 雙重粟米肉粒碟頭飯

雙重粟米肉粒碟頭飯 - 材料係 1 盒粟米湯 + 1 條超甜栗 + $10 豬林肉 + 2 粒紅蔥頭   今次我又覺得自已整得好好味   可能我鍾意食粟米啦 ~ 

~~~~
今朝天氣非常之好呀   所以心情都非常之好呀 ~ 

食咗兩朝甜早餐   今朝要食鹹嘅   食芝士蘑姑雞肉腸片三文治烘底 + 奶茶    好滿足呀 ~ 



依排番到菇場無嘢做   所以成日對住電腦上網   睇到眼濛濛   焗完杯菊花杞子圓肉茶   真係無咁濛喎 ~ 

天氣清清涼涼   一於行遠 d   同里奧大人去海皇粥店  食 lunch   最正係食滿 $25 可以用 $5 cash coupon   所以就食艇仔粥 + 炒麵 + 蒸蘿蔔糕 + 炸兩    不過食完行番菇場覺得好熱添 ~











沒有留言:

發佈留言