2009年5月12日星期二

咖哩黃薑漢堡粒炒飯 + 粟米蘑菇蛋花湯

( 12-may-2009 tue )







早餐食菠蘿油 + 奶茶   甜甜地   個皮又脆脆地   確實唔錯 ~ 



淡季嘅菇場   真係靜得好恐怖呢 ~   

終於到 lunch time   同埋媽咪 里奧大人去美心皇宮飲茶   good good good 呀 ~ 


菠蘿叉燒包  




燒賣



鯪魚球 



雪菜火鴨絲炆米



紫米露


食到好飽   簡直諗唔到晚餐煮乜好呢 ~ 

是日懶餐 - 咖哩黃薑漢堡粒炒飯 + 粟米蘑菇蛋花湯

咖哩黃薑漢堡粒炒飯 - 漢堡扒切粒   油都唔駛落   因為 d 漢堡粒會 "必" 哂 d 油出黎   再加埋咖哩粉 + 黃薑粉一齊炒   好香呀   顏色又靚喎 ( 我覺得 ) ~ 

粟米蘑菇蛋花湯 - 加埋蘑菇真係好好飲呢 ~ 

朱朱走咗之後   up to 而家個心都好實   但係有樣估唔到嘅係   原來里奧大人都好好   因為佢成日氹我開心   唔博我咀   叫乜做乜唔駛我勞氣   一聽見我把聲唔對路就好緊張   夜晚瞓覺會摸下我塊臉同眼角   睇下我有無喊咁呀 ~  

唔知係因為番工睇得電腦多   定係之前喊得太勁   依家對眼成日濛查查   最慘係眼袋   因為比我捽到甩皮   勁樣衰呀 ~  

沒有留言:

發佈留言