2009年5月23日星期六

金泰泰式美食 @ 大埔墟街市熟食中心

23-may-2009  sat )
























見個胃無咁痛   又見有 d 胃口   所以早餐食回鍋肉孖腸米粉 + 凍奶茶      不過呢    食兩啖已經好唔舒服   但無理由唔食家嘛    最後只食剩 d 筍同半碗米粉  算勁架喇    總好過嘥嘢嘛 



番到菇場呢   個胃隱隱作痛   好在老闆 off   索性唔做嘢   上網 relax   務求令自己唔好咁緊張咁呢 ~

終於等到 1 點放工   即走啦   同里奧大人去食 tea 咯 ~ 

我食吉列魚柳沙律 + 可樂    里奧大人就食鹽燒秋刀魚餐 + 青檸梳打    自從同老闆娘話秋刀魚好好食之後   依家老闆娘一見有秋刀魚   就好滿心歡喜話我知   搞到我都唔好意思唔食呀 ~ 


















食完番屋企抖陣就番教會   d 時間用得真係好好呀 ~

聽完崇拜   之後還書   再去熟食街市食泰國菜 ~  

今次去金泰泰式美食   試下好唔好食   好食下次再黎 ~   

6 點左右   其實唔係太肚餓   所以叫辣椒膏炒蜆 + 馬拉盞炒通菜 + 泰式海南雞飯 + 珍多冰   第一次試呢間   覺得味道淡咗 d   唔夠惹味呀   同埋唔知點解   硬係覺得九龍城 d 泰國菜係好味 d 咁架噃 ~ 

呵呵   埋單 $121 咋   真係好抵   不過下次唔知仲會唔會咁平呢   因為成個熟食中心貼滿 "更改租約   變相加租"   咁即係又會將條數打番落我地度啦   噢 ~ 

食到飽飽就同里奧大人慢慢散步番屋企喇 ~ 

呢排無湯水   加上又成日出街食   喺時候要冰涼一下咁呢   所以我整咗香蕉船比里奧大人嘆   我就食果肉雪條   一路食一路睇電視   真係好開心呢   我實在太耐無試過咁喇 ~









沒有留言:

發佈留言