2009年5月16日星期六

泰地道 @ 九龍城


( 16-may-2009 sat )

瞓得唔好無胃口   所以食奶醬厚多士 + 奶茶   多士好食   但杯奶茶就超難飲   飲兩啖已經飲唔落喇 ~ 



星期六喎   有邊個會有心情做嘢丫 ~ 

放工約埋里奧大人同家姐   一齊去 Pizza hut 食 lunch   今次好彩里奧大人早小小到   所以有位呢 ~ 

忌廉雞湯 - Pizza Hut 整得好好飲   最怕 "稀亨亨" 咁呢   


意大利蔬菜湯 - 偷飲一啖都唔錯   之前好淡架

超級至尊 ( 芝心批底 ) - 好耐無食   所以覺得好好味   但唔知點解會碟上囉






千層肉醬闊麵 - 個肉醬幾濃味   食完都好漏下 






西班牙海鮮炒飯 - d 料好少呀 






芒果沙冰 - 太甜呀   d 味又假   呢杯仲要加 $10 轉特飲   唔值呀

雙重特濃朱古力 - 比個名呃咗   原來一 d 都唔濃架   仲衰過茶餐廳果 d 古古力奶   呢杯仲要加 $15 添   呃錢呀

忌廉梳打 - 本來我都想轉特飲   但佢地話兩杯都唔掂   所以我叫汽水算喇   穩陣 d 嘛  


食完去拜爸爸 lu   之後一齊去媽咪屋企休息 ~ 

5 點幾出發去九龍城   去
曲奇四重奏買蝴蝶酥   好在唔多人咋   因為我好憎排隊呢   去到試食   我覺得 d 曲奇真係麻麻地   唔夠 Jenny 鬆化   但蝴蝶酥又好鬆化噃   所以最後只買咗一盒比媽咪算喇 ~  


之後行番去泰地道   一頭一尾咁行都幾辛苦 ~  




辣椒膏炒蜆 - 個汁好味   但係 d 蜆就勁細隻勁小囉



泰式海南雞半隻 - 雞肉好滑   個汁又正呀 






油飯 - $15 豌都幾貴   但又幾好味喎   煙煙韌韌




泰式香葉肉碎炒河  - 味道 ok   辣辣地好開胃 




鐵板蝦醬黑汁通菜 - 求其放上去鐵板就算   唉




香酥魚芒果絲  - 好似咁叫    超好食呀   因為好香口   芒果絲酸酸辣辣好開胃呢 






珍多冰  - 我無飲   但媽咪話 ok 

石榴子冰 - 我無飲   但里奧大人話 ok   因為都好多石榴子

榴槤飄香  - 正到不得了呀   食完真係好滿足呀






埋單 5 百幾   都幾貴   因為九龍城好多平過佢   但媽咪鍾意呢間環境   無法啦 ~  

番到屋企睇埋 "証人"   又幾好睇噃   所以睇到 12 點先瞓覺呢   好眼瞓呀 ~      

沒有留言:

發佈留言