2009年5月14日星期四

小草屋 @ 將軍澳中心


( 14-may-2009  thu )

今朝着中袖   出到街覺得凍   好後悔唔着長袖呀 ~ 

無啦啦勁餓   所以食豐富 d   榨菜肉絲米粉 + 腸仔太陽蛋多士 + 奶茶   太陽蛋真係好靚    不過我唔食生勾勾嘅蛋黃   只食蛋白   仲要放落湯度浸熟先敢食呢 ~ 








無嘢做   個腦一片空白   好在可以上網打發時間   唔係肯定提早老人痴呆呀 ~ 

Lunch 同里奧大人試另一間粉麵店   我食水餃米線   里奧大人食菜肉雲吞 + 炸魚腐   水餃好爽   唔錯   不過湯底無味   雲吞都 ok   因為有好多菜   好健康咁   炸魚腐完全唔掂    油淋淋又無味呢 ~  









撞鬼丫   個口好 "寡" 呀   所以忍唔住食奇華嘅低糖馬仔   低糖到一 d 甜都無呀   我覺得正常馬仔甜甜地好味好多 ~

夜晚唔駛煮飯   個腦無嘢諗添 ~ 

放工同里奧大人去將軍澳   因為同奶奶補祝母親節呀 ~ 

相就唔方便影喇   只能夠影 d 自己眼前嘅嘢咁囉 ~ 







食完同里奧大人去買西褲   差唔多 10 點先搞掂   去到地鐵站入面靜英英   有 d 恐怖呢 ~ 



番到屋企 11 點幾   拿拿聲沖涼   但我沖完熱水涼又吹埋頭   成身滾哂好難瞓得着  再加超時瞓覺   我仲更加難更加難瞓着   但唔瞓又唔得喎   因為我唔夠瞓   d 手指好易有濕疹好痕架 ~

沒有留言:

發佈留言