2009年5月24日星期日

元綠壽司 @ 大埔


( 24-may-2009  sun )

( 冷辣辣麵 )

( 芒果蟹籽沙律 )






( 素魚翅海蜇壽司 / 螺肉壽司 )






( 鮮帶子壽司 )

( 秋刀魚壽司 )

( 炭火燒鰻魚壽司 )




一早就落雨   真係無乜 mood 咁呢   同里奧大人去唔駛擔遮都到嘅茶餐廳食早餐   正呀 ~  

( 我嘅回鍋肉芝士腸炒蛋公仔麵 )


( 里奧大人嘅五香肉丁腸仔火腿公仔麵 )




落雨唔鍾意出街   唯有喺屋企執下嘢咁啦   之前又無做家務   成屋都係嘢   再唔執就唔願執架喇   執下抖下都唔錯嘅   當做運動咁囉 ~ 

屋企附近開咗間譚仔雲南米線   又去試下   第時食 tea 可以多個選擇呢 ~  


( 我嘅腐竹牛丸麻辣米線 - 小辣 )




( 里奧大人嘅腩肉豬潤酸辣米線 )











大多數嘅星期日或者假期都極小飲水   所以依家試下飲玫瑰花茶   人地話飲花茶好架   不過我唔記得乜嘢好 lu   總之係買咗唔好嘥咁啦 ~  



諗住求求其其煮餐飯   但里奧大人話唔想我煮   想我抖下喎   所以就去元綠壽司喇   因為仲係落雨   唔想行咁遠呀 ~  

沒有留言:

發佈留言