2009年5月26日星期二

端午做節 @ 奶奶屋企


( 26-may-2009 tue )

( 乳豬 )




( 蒸魚 )




( 瑤柱雞 - 百佳買 )




( 釀豆腐 )




( 釀茄子 )




( 釀尖椒 )




( 灼菜 )

( 炸春卷 )

( 瑤柱白粥 )







( 26-may-2009 tue )

同一個地方食早餐   真係食到好悶   加埋天陰陰仲更加無 mood   所以今朝去美心快餐食早餐   吉列魚柳腸仔拚厚多士 + 奶茶   同茶餐廳一樣係 $21   咁我覺得去美心抵 d   因為有我鍾意食嘅他他醬同厚多士呢 ~ 











唔好講笑   食完呢份早餐   飽到上心口   番到菇場作眼瞓添呀 ~   

噢   媽咪煲咗當歸南棗水比我   所以晏晝就同媽咪  里奧大人去美心皇宮飲茶 ~ 

( 當歸紅棗水 )



一星期飲一次茶真係唔錯   但今朝實在太飽   唔太食得落   但我唔食啫   佢地要食家嘛   我又唔想話樣樣唔食好掃興咁   最多食唔哂就打包咁囉   一齊食開心 d 嘛 ~   

( 潮州粉果 )



( 干蒸牛肉賣 )

( 煎腸粉 )

( 菠蘿叉燒包 )

( 煎三色糕 )

( 芋頭糕 )

( 馬蹄糕 )

( 蘿蔔糕 )



( 蛋散 )




( 雪菜火鴨絲湯米 )





放工去媽咪屋企   再等里奧大人 join 我地去奶奶屋企食飯做節呢 ~ 

去到仲驚   成枱都係餸   6 個人食   有 8 餸 1 湯   我唔想食飯   所以食瑤柱白粥   好棉啊   如果自己可以煲成咁就好 lu ~  

沒有留言:

發佈留言