2009年5月27日星期三

赤丸製麵所 @ 德福


( 27-may-2009 wed )



綠茶鹽 / 咖哩鹽 / 辣椒鹽 - 顏色好靚   見到都開心 d 呀 ~

冷烏冬 - 呢碗係細碗嘅   但份量比之前細好多呀   有 d 呃人囉   但又好好味喎   煙煙韌韌   勁有口感   不過我唔可以食太多   會覺得好脹胃呀 ~  





煎餃子 - 我覺得太脹卜卜好恐怖   同埋太多肉咁囉   我麻麻地鍾意  

煎肉腸 - 無特別   

天婦羅多春魚 -  太耐無食   所以好想食



天婦羅南瓜 - 一心叫比里奧大人食   點知佢話喉嚨唔多舒服唔食   要我食哂添

橙汁 - Promo  $5 咋   好過飲汽水

唔知係咪尋晚無飯落肚嘅關係   今朝特級肚餓呀   所以就去遠小小嘅茶餐廳食早餐   食沙爹牛肉米 + 太陽蛋 + 方包 + 奶茶   飽到丫   食完慢慢行番去菇場   勁他條 ~ 






呢排唔知做乜   對眼濛查查咁   都唔知係咪有老花 ~   

早餐太飽喇   所以晏晝同里奧大人食麥記算喇   我食脆昋雞翼餐   里奧大人食豬柳蛋漢堡 + 古古力新地 ( 多醬多花生 )   勁正 ~

食就好食喇   不過真係覺得好熱氣呢 ~ 

















番到菇場又上網   但唔上網又唔知做乜好   不過咁   上網總好過傾電話嘅   因為唔會影響人嘛 ~ 

今晚唔駛煮飯   因為要同里奧大人睇電器   所以就近近地去赤丸開餐喇 ~ 

食完呢餐   再加上晏晝又食麥當勞   真係感覺到好熱氣呀   所以番到屋企附近就食糖水潤一潤呢 ~  



彩虹 - 我覺得用透明玻璃碗裝就靚好多









芝麻糊 - 里奧大人突然好想食   呢碗芝麻糊好滑   不過食完真係好漏呀

沒有留言:

發佈留言