2009年6月17日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 17-jun-2009 )

















( 17-jun-2009 wed )

終於有太陽啦   成個人精神哂呀 ~

早餐食芝腿治烘底 & 奶茶   食到唔知食乜好呀 ~



難得好天氣   晏晝一定同里奧大人行遠 d 食 lunch 呢 ~









夜晚里奧大人約咗朋友食飯   所以我就去媽咪屋企開餐喇 ~ 

我無同媽咪講架   比個驚喜佢嘛   媽咪見到我都嚇一驚呀 ~ 

仲係都要買條魚   又話買 le 買 lu 咁   其實都有餸   唔駛特登又加餸啦 ~ 

今次又捧住個肚走呀 ~ 

唉   自從朱朱走咗之後   我好抗拒去媽咪屋企架   我好唔慣見唔到朱朱   我好想好想攬住朱朱一齊食飯   好想好想同佢影相呀 ~ 

所以我次次去完媽咪屋企  我個心都會好實  好唔開心  喺車度喊啊  

雖然知道始終都會有離開嘅一日   但我真係仲係好傷心啊   係唔係我有問題呢
呢一刻我一路打一路喊   咁點算好呀  呢個傷痛幾時先可以復原呀   

沒有留言:

發佈留言