2009年6月7日星期日

Shakey's Pizza @ 大埔
































( 7-jun-2009 sun )

今朝 9 點電話響   原來憬我加拿大嘅堂妹打黎話畢業喇   噢   其實我好眼瞓架   但難得咁乖女打黎   所以傾咗 40 分鐘   傾完瞓多陣就同里奧大人食早餐喇 ~ 

今日無番教會   食完早餐就要出去陪媽咪   因為唔識滴眼藥水呀 ~ 

( 我嘅早餐 - 法腸 + 煙肉 + 蛋公仔麵 - 我覺得條煙肉擺得好核突   成條脷咁 )


( 所以我擺好 d   我覺得靚好多呀   同埋估唔到有咁多公仔麵呢 )

( 里奧大人嘅早餐 - 炸菜肉絲米粉 - 我覺得 d 肉紅色好恐怖呀 )

( 牛油多士 )

( 鴛鴦 & 奶茶 )


好小星期日唔同里奧大人一齊過   有 d 唔慣呢 ~ 

買埋 lunch 比媽咪   之後佢就瞓覺   我就睇雜誌   真係幾嘆喎   如果我喺自己屋企實唔會咁   因為會忍唔住執呢樣執果樣架   天生賢妻格   無計 ~ 

等埋媽咪起身就去大家樂食 tea 啦   同媽咪由 3 點傾到 5 點半   估唔到傾咗咁耐 ~  

( 燒鴨瀨粉 )

( 蜜汁烤雞翼 + 脆皮腸 )

( 薯仔沙律 )

( 珍珠奶茶 & 香茅青檸紅茶 )


坐得太耐   所以一齊散下步   幫媽咪買埋晚餐   滴埋眼藥水就走 lu ~ 

約咗家姐一齊晚飯   所以叫里奧大人早 d 去 Shakey's Pizza 等位呢   但估唔到 7 點都可以揀位坐喎   怪 ~  

今次食 2 人套餐   再加 2 件脆雞   夠哂飽呀 ~  

呢晚太熱氣咁   所以番到屋企食杯乳酪   不過唔好食嘅 ~  



沒有留言:

發佈留言