2009年6月18日星期四

大家樂 ( 迫不得已 ) + 廁所大修 ( 18-jun-2009 )




















( 18-jun-2009 tue )

呢一日請咗假   因為屋企廁所要大修呀 ~

8 點半要起身啦   落樓下食早餐   番屋企沖涼   再執執 d 嘢   時間都幾趕咁 ~



師傳 10 點半到啦   其實個師傅係里奧大人嘅表哥   所以都好放心   因為我好怕男人上我屋企整嘢架 ~ 

困住喺屋企真係好悶   又唔走得開喎   電視又唔好睇   報紙又睇哂   唯有上網啦   放假都對住電腦   對眼真係好攰下 ~

突然間醒起要煲羅漢果茶   有 d 嘢做真係唔錯呢 ~  



1 點半師傅出去食飯   我甩難啦   即刻揹袋出街走呀 ~ 

唉   唔知食乜好   行黎行去最後都係去咗食酸辣米線 ~ 



3 點師傅又番黎啦   我又要坐定定喇   又上網又睇雜誌   無嘢做個口就特別痕   飲咗兩杯乳酪   仲食埋牛油芝士多士先止到口痕呀 ~  






5 點半師傅走喇   好在佢清潔哂地方先走   我只不過就咁拖地就得   太好啦 ~ 

里奧大人堅持話唔好煮飯   No Promlem 啦 ~
大家樂食扒   因為有 $4 Coupon   好想食黑椒汁同海南雞飯   但今次d 海南雞唔好食   好失望呀 ~ 

食完再散步番屋企   爽呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言