2009年6月1日星期一

檸檬醬雞翼 + 茄汁洋蔥豬扒 + 脆肉瓜粟米粒 + 隔夜湯






( 1-jun-2009 mon )

星期一好攰架   所以早餐一定要食飽 d   唔飽無力   好易中眼瞓架   不過呢   食得太飽又好想瞓喎 ~ 



菇場淡季   靜到呢   望住個 mon 望到眼濛濛   好辛苦呀 ~  

晏晝同里奧大人食粉   今次我食牛什米   好耐無食   人老喇   唔好食咁多內臟   里奧大人就清清地食炸魚片頭河    又唔要腩汁   仲唔落辣椒油    我覺得無味囉   但里奧大人又成豌食哂喎 ~  







放工即走啦   因為今餐飯要用耐 d 嘅時間煮呢 ~ 

是日晚餐 - 檸檬醬雞翼 + 茄汁洋蔥豬扒 + 脆肉瓜粟米粒

檸檬醬雞翼 - 第一次整檸檬醬   跟食譜整   但呢   以為就咁用檸檬茸 + 檸檬汁就攪掂   點知原來要芡汁架   噢   晴天霹靂啦   我唔知乜叫芡汁   唉   我又驚太酸   所以加糖   但煮嘅時侯聞到苦味都心知不妙   點知   食嘅時候都真係苦架 ~ 

茄汁洋蔥豬扒 - 噢   加豉油時重手咗   食落有 d 鹹 ~

脆肉瓜粟米粒 - 唉   隻易潔鍋煎緊雞翼   所以懶得等   用個煲黎炒   點知煲都燶埋   擦到我呢 ~

隔夜湯 - 真係越隔夜越清甜呀 ~

沒有留言:

發佈留言