2009年6月9日星期二

XO 醬肉炒蜆肉 + 蝦醬炒通菜 + 蕃茄薯仔排骨湯









( 9-jun-2009 tue )

今朝早餐食到好飽   因為我食沙爹牛肉魚片米粉 + 凍奶茶   不過下次唔會食魚片   好鹹咁呀 ~  






番到菇場中眼瞓   再加上上網   所以對眼攰到不得了呢 ~ 

同里奧大人去遠小小食粉麵   食食下個天黑哂   里奧大人話拿拿聲走   我話唔駛啦   有遮唔驚噃   後尾突然間橫風橫雨   咁仲更加要坐多陣   等雨細 d 先走啦   哈   走嘅時候先發現原來自己無帶遮   里奧大人仲以為我玩呀 ~ 
 
 






好在行過對面馬路就有小販檔買遮   如果唔係肯定淋到病呀 ~ 

是日懶餐  - XO 醬肉炒蜆肉 + 蝦醬炒通菜 + 蕃茄薯仔排骨湯

XO 醬肉炒蜆肉
- 今次無灼熟就炒喇   因為覺得 d 蜆應該係熟咗   生嘅唔會咁嘅色家嘛   用蒜蓉薑粒起鑊   加 1 湯匙 XO 醬   今次唔韌又好味呀   里奧大人一見呢碟蜆就問係咪就黎過期   佢真係好醒呢   包蜆肉 Expiry Date 真係 9-6-09 架   哈 ~


蝦醬炒通菜 - 出街食 d 炒通菜好脆綠好靚架   但唔知點解自己整嘅就咁核突嘅 ~

蕃茄薯仔排骨湯 - 4 個中型蕃茄 + 1 個中型薯仔 + $10 排骨   超甜呀   我整呢個湯好有心機架   我覺得   因為我將蕃茄切粒   唔係 1 開 4 咁簡單架 ~

沒有留言:

發佈留言