2009年6月5日星期五

甘味讚岐手打烏冬專門店 @ APM



( 牛柳粒蕃茄湯烏冬 )






( 豬軟骨湯烏冬 )




( 炒雜菜 )

( 墨魚餅 )

( 紅豆冰 / 涼粉冰 )


( 5-jun-2009 fri )

星期五喇   唔肚餓都想食豐富 d 咁架 ~ 



夜晚會同 CC 食飯   所以今日真係有番工等放工嘅心態   平時無架 ~ 

夢夢下又到 lunch time 喇   同里奧大人 & 佢同事一齊去麥記呢 ~ 

今次我食魚柳包餐   里奧大人食豬柳蛋漢堡   麥樂會今個月送古古力奶昔   不過我覺得送其嘢他仲好 ~










放工即走喇   趕住去買烘焙材料   呢間 Baking 店 d 人好衰架   招招積積串到暈   我見去開官塘先去咋   如果唔係就唔買架喇 ~

我睇嘢嘅時候   疑似負責人同學生妹有以下對話 ~

學生妹 : 想問古古力幾錢呀 ? 
疑似負責人 ( 手指指放古古地嘅地方 ) : 果度寫咗價錢   自己去睇啦 
之後學生妹再問 : 5 吋蛋糕模即係幾大  
店員 : 5 吋咪即係 5 吋大囉   妳都講咗啦
學生妹 : .. .. .. .. ..

最後學生妹都無買嘢就走喇   呢個咁嘅疑似負責人真係好唔掂   人地知就唔駛問妳啦   不知所謂 ~

好在今次我要買嘅嘢都齊貨   希望自己真係用得着啦   妳知啦   大熱天時開爐好辛苦架 ~









CC 又未放工   所以我就去 APM 嘅甘味讚岐手打烏冬專門店開定位等佢喇 ~  

去到無人   任揀位坐   CC 就 6 點半到   呢個時間就開始多人 lu ~

第一次食   所以叫 d 人氣食品最穩陣呢 ~

不過呢間嘅食物真係麻麻地   但價錢就唔貴囉   所以都好多人去 ~

食下傾下真係唔覺時間過得咁快   望一望隻錶原來已經 10 點喇   要走人喇 ~   

沒有留言:

發佈留言