2009年9月11日星期五

咕嚕斑塊 + 豉油王蛋花炒飯 ( 11-sep-2009 )





( 11-sep-2009 fri )
happy friday 啦   早餐一定要食豐富  d   就算唔餓都要食飽 d    因為星期五真係令人好開心呢 


終於等到聽日 off    所以番到菇場就算悶都悶得好開心啊 
朝早太飽啦   晏晝要食清 d   所以食麥皮 + 蘋果    今次將 d 麥皮整杰小小   可以飽 d    但食完呢餐又胃痛喎    應該係蘋果酸得滯    所以先會咁     我真係好想食麥皮清清腸胃架   噢 


呢排無煮飯    突然要煮番有 d 唔慣   但其實我又幾想煮飯   出街食真係太無益呢 
是日懶餐 -  咕嚕班塊 + 豉油王蛋花炒飯
咕嚕斑塊 -  一早解凍咗條龍脷柳    聞落好似臭咗咁   但其實我無聞過龍脷柳係乜味    但總之覺得好似臭咗咁  應該係生嘅魚 d 味黎嘅    里奧大人鼻塞又聞唔到喎    所以我決定掉咗去  驚食到肚屙呀     一心諗住整咕嚕汁    所以買咗 3 色椒    仲以為整唔到    點知突然記得尋晚食剩 3 件魚塊    本來想就咁炒熱就算   咁依家可以整咕嚕班塊啦    雖然 d 班塊唔係我整    但我上碟嘅時候都好有滿足感啊 
豉油王蛋花炒飯 - 又係尋晚食剩嘅白飯   用豉油  蛋花一齊黎炒就最好啦  又方便又好味嘛 
飯後果 - 哈蜜瓜  切咗粒粒再雪凍真係好好味呢 


沒有留言:

發佈留言