2009年9月9日星期三

9.9.9週年結婚紀念日

今日 ( 9 月 9 日 ) 係我同里奧大人嘅 9 週年結婚紀念日 
時間過得真快   眨眼已經一齊生活 9 年
但感覺成日覺得好似結婚無耐咁    但又覺得有老夫老妻嘅感覺喎   噢
兩個人相處真係好有學問      唔係話妳為對方改變就無問題呢
我未結婚時脾氣超臭     成日要人就   唔順自己意又黑面   唔理人感受架
但呢 9 年裡面   里奧大人讓我學識包容同體諒   但唔係忍讓啊    呵呵
人年紀大喇     我只希望每日同里奧大人都開開心心    健健康康咁過

只要同里奧大人一齊    我已經覺得好幸福呢

沒有留言:

發佈留言