2009年9月8日星期二

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 8-sep-2009 )

蒸魚 - 唔記得乜魚  不過好好味呢




外賣燒肉 - d 皮唔脆   同埋無芥辣醬同酸梅醬   我好怕食燒肉   因為 d 肉好鞋同好鹹啊      




菜心 -   姑奶話呢個菜檔買嘅菜係比其他菜檔貴 3-4蚊   因為佢嘅菜係好甜同無渣呢


冬蟲草石斛燉雞湯 -  油咗 d   唔係更好飲    


( 8-sep-2009 tue )
今朝食吞拿魚治烘底 + 凍央      雖然凍央唔會點提神   但實在太熱又太眼瞓喇     心理上覺得精神 d 都好丫 


番到菇場忙到呢   忙到有 d 胃痛   一下子咁忙真係好唔慣    又唔可以慢慢做喎
晏晝同媽咪去美心皇宮飲茶    不過就叫媽咪唔好煲湯   其一係辛苦   其二係因為次次飲完湯   再食埋嘢    個胃好漲好唔舒服     同埋我又會滾湯嘛   都唔係無湯水丫 

韮菜餃 - 皮薄餡靚   超好味


蒜蓉蒸鮮魷 - 唔夠蒜蓉味  如果唔係更好食呢


雲吞 / 水餃 - 估唔到好味  d 蝦好爽  有驚喜






奶皇包 - 我鍾意食呀   因為 d 奶皇唔太甜呢   




豆腐花 - 超唔掂呀   一 d 都唔滑  仲衰過百福豆腐花




唉    點解屋企咁旺水架    最記得去澳洲旅行時接到管理處電話   話屋企爆咗咸水喉    d 咸水已經流到出門口     好在隔離屋阿婆見到即通知管理處關水制   唔係真係賣身都唔夠賠呀
之後就樓上漏水    搞到我屋企廁所滴水   天花又爛哂     又要搵人整喎 
今次呢  出面水喉爆咗小小    已經開始噴水出黎  再唔整可能會爆    所以即刻搵人整    好在里奧大人唔駛番工   咁可以睇住人整    唔係又要請假都幾煩
里奧大人要 8 點先出到黎    咁啱媽咪  家姐又去大家樂食晚飯     所以 join 埋佢地   因為媽咪話飲茶時好攰好唔舒服     始終心掛掛    之後再等埋里奧大人先一齊上去食飯呢 
今晚食飯得 3 個人   好唔慣   不過都要面對啊   
食完飯傾陣計就沖涼瞓覺    我好怕瞓人地 d 床    就算媽咪屋企都係    幾攰都唔會即刻瞓到架  

沒有留言:

發佈留言