2009年9月9日星期三

Oliva @ 大埔 ( 09-09-09 )

閃光燈版 ( 我覺得咁樣影睇得清楚 d )
麵包 / 黑醋 - 次次 d 麵包都凍冰冰   好似擺咗好耐好耐吸哂水咁    


紅蘿蔔條 / 青瓜條 / 西芹條 - 無無聊聊食幾條  又幾好味喎


羅宋湯 - 我無飲   但睇落都好多料


西蘭花豆蓉湯 - 都好重豆味  唔錯喎


紐西蘭牛扒 - 今次 d 牛扒有 d 羶味   好驚   要狂點黑椒汁同埋快快趣即咬即吞  




焗薯 - 一般啦   如果薯仔甜 d 就更好味 


豬柳肉意粉 ( 蕃薯醬 ) - 估唔到有 5-6塊豬柳肉   不過最後都食唔哂  呢個汁好好味   自己調教到咁就好啦     




忌廉蛋糕 - 呢個係甜品   蛋糕係熱嘅   所以 d cream 好快溶   不過我兩樣都唔鍾意食  比埋里奧大人食


無閃光燈版 ( 基於攝影技術有限  同埋我覺得無閃光燈好難對焦咁啊 )
















( 9-sep-2009 wed )
今日好開心啦   同里奧大人結婚九週年嘛   時間過得真係好快咁呢 
雖然唔係好覺   但間唔中睇番 d 相   真係不得不認老呢    中年發福之外   再近睇自己塊臉    多咗好多紋啦     同埋覺得 d 皮膚真係好乾咁     真係唔可以再懶   要隔晚敷 mask 先得啊    噢 
今朝同里奧大人一齊去大快活食早餐     時間尚早   所以上媽咪屋企睇下媽咪有無唔舒服    因為媽咪無帶電話    我又帶孝在身    唔可以入屋   所以我上媽咪屋企開門    見鎖咗門即係媽咪無事出去飲茶啦    之後我去百佳搵媽咪   估唔到一入到去就見到呢   嚇咗媽咪一跳啊    之後陪佢行一陣我就安心番工 lu    
吉列魚柳脆皮腸配多士


雞扒炒滑蛋配多士 





番到菇場呆呆滯滯咁    所以晏晝出去買包番菇場食    買咗排包   因為可以分兩餐食     第日唔駛又得登出街買嘢食咁煩啊 



終於等到放工     拿拿聲番屋企    因為想早 d 食飯   早 d 番屋企執屋呀  

唔知食乜好  里奧大人又無心情     所以去屋企附近食算 lu   食完行陣番屋企   好平淡咁渡過呢一日喇     

沒有留言:

發佈留言