2009年9月18日星期五

芝士焗肉醬意粉 + 牛油香草粟米 ( 18-sep-2009 )











( 18-sep-2009 fri )
呵呵   終於星期五喇   今個星期過得好快   可能因為星期二放咗半日    好似無乜點番工咁啊  

星期五喇   要食飽 d   咁先得黎開心嘛  



番到菇場忙咗陣又喺度 hea    hea 到 lunch time 就出發去食飯 lu 

同同事去遠小小嘅餐廳 lunch   但呢間餐廳嘢食超唔掂    食完個肚有 d 搞搞下    我同事就話個胃脹     慘













次次食完晏番到菇場   都會覺得 d 時間過得好慢    睇咗好多嘢   個鐘都好似唔郁咁嘅    我唔想成日望鐘架   但個大鐘喺我面前   無可能望唔到囉   

是日懶餐 - 芝士肉醬焗意粉 + 牛油香草粟米
芝士肉醬焗意粉 -  我覺得今次個色整得唔錯    不過里奧大人就話酸咗 d 囉   如果唔係更好呢  

牛油香草粟米 -  粟米好甜   不過就唔夠大粒囉 

我好鍾意食大蕉   因為好小話揀得唔靚   食又方便    菇場對面嘅大蕉真係超大條   我好小見到    所以間唔中都會買黎食架 


沒有留言:

發佈留言