2009年9月13日星期日

御八築地創作料理 @ 大埔 ( 13-sep-2009 ) part 2 & 2

日式魚生飯  - 魚生唔多新鮮   我地食完第一啖就講終於知道點解無人排隊囉










帶子刺身 ( 6件 ) - 我無食  依家唔係咁想食生嘢




三文魚壽司 -  食咗 dd 三文魚    但又幾新鮮喎  但賣相就比較古怪   明明係一條條  無啦啦整一舊   一係就分兩碟上嘛    不過可能係特登咁整啩 




蟹子沙律 - 無乜特別




脆炸雞軟骨 - 炸到好脆  好味   我好鍾意食雞軟骨   但里奧大人唔鍾意   所以好小機會食呢   不過如果無埋 d 肥膏就更好啦  




七色冷麵 - 餐牌無寫材料   我仲以為係素添  呢七樣嘢應該係香瓜 / 日式魚蛋 / 雞肉 / 蟹柳 / 牛脷 / 青瓜 / 筍    牛脷同筍就唔食嘅    我最鍾意食香瓜   甜甜地又爽口   正呀     










續 ~~
食完 tea 就叫里奧大人番屋企先   我就同家姐去 jusco 買嘢    因為 d 男人無耐性   只會問妳有乜嘢買呀    行幾行又再問有乜跠買呀    問幾十次咁   supermarket 要行下睇下先買家嘛    真係丫
買完番到屋企就睇 "大話妹"  一齊睇真係開心好多呢
睇到 6 點半先走   本來去富山壽司   但見好多人排隊   所以即刻轉場    去御八築地創作料理試下    不過食物唔多新鮮   唔怪得無人排隊等位啦

食完同里奧大人去姑奶屋企練詩歌   所要又搞到 11 點先番到屋企啊   

沒有留言:

發佈留言