2009年9月17日星期四

豉油王肉碎蔥花炒飯 + 菜心 ( 17-sep-2009)









( 17-sep-2009 thu )
今朝好熱   但又唔會行到出汗  唔錯呢   

早餐食吞拿魚三文治烘底 + 鴛鴦    今次飲咗半杯鴛鴦好精神喎   我試過合埋眼一陣都唔覺眼瞓呢    但飲完個喉嚨 " ke ke kam kam " 好辛苦囉   




番到菇場唔願做咁款  但內心有團火想做架    但唔知點解又唔願做呢 

晏晝同媽咪去美心皇宮飲茶    好耐無行咁遠   郁下真係唔錯啊     


百花釀茄子 - 第一次食好好味   今次第三次食已經失哂水準




炸雲吞 - 新鮮炸起   好鬆脆呀   奈何太飽   如果唔係食多碟呢    不過我唔鍾意食個d 蝦肉餡架    


瑤柱扒柚皮 - 媽咪鍾意食   估唔到都幾入味  唔錯




干蒸牛肉賣 - 我鍾意食干蒸牛肉多過山竹牛肉   覺得無咁啖啖肉   點埋喼汁真係好好味呢 


鴨腳扎 - 好耐無食    最鍾意食塊腐竹  索哂 d 汁好正呀


合桃露 - 好彩有合桃味    但 "稀亨亨"  呢    




我好鍾意水晶吊飾架   真係好靚呢


今次媽咪又煲咗蛤蚧鱷魚肉當參海底椰無花果川貝湯    但就係留番夜晚飲   咁我就唔駛再特登煲湯啦    仲整咗樽鹹魚比我帶番屋企   正呀 



放工坐巴士上層     無啦啦見個人向住我邊位影相    嚇到我即刻遮臉   因為放工個樣特別殘特別衰咁呢     


無嘢做又周圍望    見到有 pair 細路拖手   應該 12-13歲   個身型仲未發育咁   咁快就怕拖    我真係覺得唔係幾好囉   專心讀好 d 書先啦   書到用時方恨小呀  

是日懶餐 - 豉油王肉碎蔥花炒飯 + 菜心
豉油王肉碎蔥花炒飯 - 特登買一蚊蔥黎炒飯    超好味  ( 我覺得 )   但唔知點解成日都唔會炒到粒粒分明嘅   我已經唔係落好多水煲飯架啦   又會咁嘅    呢次我仲特登整多 d  留比里奧大人聽日 lunch 架   真係細心服服侍周到呀 ( 我覺得 )      

菜心 -  8 蚊斤   仲以為要好貴添   估唔到都好甜喎   拌薑蔥蓉一齊食好好味架   加埋指天椒仲正    不過驚里奧大人話辣咋 

沒有留言:

發佈留言