2009年9月19日星期六

煙三文魚 + 蒿麥冷麵 ( 19-sep-2009 )










( 19-sep-2009 sat )
星期六喇   又約媽咪去大家樂食早餐   我今次食糯米雞    d 糯米煙煙韌韌超好味   不過我唔鍾意食 d 汁同 d 餡架      












逢星期六番到菇場都覺得特別無聊    除咗老細同 d 亞 head 有嘢忙之外   其他個個都無嘢做嘅     等收工真係好痛苦呢 
好怕星期六放工等車    好彩等 10 分鐘就有車有位坐    唔好彩要等半個鐘先有位坐架    所以好鬼怕呢    我又唔鍾意企   企 40 分鐘好辛苦架   又 chok 又焗   咪搞我 
番到屋企嘅時間係啱啱食 tea 嘅時間   仍即係最多人嘅時間     好在唔駛等位    如果唔係都幾煩    因為我最憎等位 









天氣好焗   作大風咁     所以都係番屋企休息好過    唔係一陣焗暈就大獲 
今晚番教會   之後再去 jusco 買嘢    又有 95 折   爽呀
是日懶餐 - 煙三文魚 + 蒿麥冷麵
煙三文魚 - jusco 買嘅   今次買一 pack 大嘅   估唔到又食得哂    唔錯唔錯      
蒿麥冷麵 - 晏晝整定   打埋 d 冷麵汁一齊雪凍   好味好多呢  

沒有留言:

發佈留言