2009年10月12日星期一

柱候焗雞翼 + 滷水魚唇燜鴨掌 + 蒜粒黃薑炒飯 + 西蘭花 ( 12-oct-2009 )













( 12-oct-2009 mon )
尋晚瞓得勁差   加上星期一   又落毛毛雨   顯得超級無厘精神呀 
早餐食芝蛋治烘底   我話要小蛋    但覺得好似仲多咗蛋咁   好恐怖呀   根本食唔哂啦 


放咗孖 day  番到菇場特別覺得悶咁    真係好想番屋企瞓覺呀 
無啦啦好想食腸粉燒賣   但買完之後就唔想食    喺唔想食嘅情況下咁食   黎緊呢一頭半個月都唔再掂腸粉燒賣 lu 


實在太攰   上車無耐就瞓    塞車都唔知     不過好在唔知   因為困住喺架車度真係好慘    搞到個人好焦急咁呢 
我平時放工好小去超市   估唔到一去就有收穫   就係卡樂 b 波浪薯片 200g 只買 10 蚊    我以為 d 人放錯位置     所以走去問 cashier  佢地話係 10 蚊   但都仲係半信半疑   再問另一個 manager  佢話係 10 蚊   我問點解咁平   佢話要清貨喎    但係呢幾箱薯片嘅製造日期係 2009年 9 月17 日    expiry date 係 2010 年架噃   又會咁怪嘅    不過唔理啦   反正我都鍾意食   自己買 4 包又買 4 包比家姐    第一次成車都放哂薯片啊   好開心呢    不過自己無帶環保袋    叫里奧大人拿拿聲拎兩個落黎  咁就可以慳番 2 蚊   又有人幫手拎  唔錯唔錯


是日懶餐 - 柱候焗雞翼 + 滷水魚唇燜鴨掌 + 蒜粒黃薑炒飯 + 西蘭花
柱候焗雞翼 - 用南乳醬醃一晚   入味 d   今次用焗爐整嘅   真係超方便   又唔油   以後都會用焗爐整呢 
滷水魚唇燜鴨掌 - 之前一晚煮定   所以好入味  超好食呀   第一次整鴨掌 d 感覺都唔係好恐怖    我覺得雞腳恐怖 d   不過我未試過整雞腳 
蒜粒黃薑炒飯 - 加 d 黃薑   魚露一齊炒   再加 d 脆蒜粒    當堂好味哂呀      
西蘭花 - 就咁灼熟就算   都唔錯架   

沒有留言:

發佈留言