2009年10月29日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 29-oct-2009 )

魚片豆卜紹菜 - 椰菜好甜  索哂 d 汁好正呀   平時我唔食椰菜都覺得好好味呀 




白切雞 - 冰鮮雞黎架    我都幾鍾意食雞   最緊要唔駛自己煮呢  


薑蔥蓉 - 又係超好味   點解我整唔到咁好味嘅   係咪要用好多熟油先好味呢  


豉椒蒸黃立倉 - 好新鮮好厚肉   正呀 


江瑤柱蝦乾炒合掌瓜 - 清清地唔錯呢   


蒜蓉辣椒 - 超好味  


粟米蛋花湯 -  今次因為突然即興上媽咪屋企   所以煲唔切湯   用粟米湯代替   但點解 d 蛋花咁滑嘅   我又整得唔滑架噃    why why why  




芋頭糕 - 媽咪話想食   所以買個靚芋頭番黎比工人整   估唔到又好味噃   材料只係芋頭 + 豬肉   煎到 d 邊燶燶地  好好味呢


( 29-oct-2009 thu )
呢朝難得早咗小小出門口   所以又勁想食煙肉蛋漢堡喇   食完行番菇場真舒服呀 



之前天氣乾燥皮膚痕   只怪自己又飲得太小水   無嘢做連郁都唔願郁    但依家飲番多 d 水真係皮膚無咁痕啊  

晏晝去大榮華買紅豆沙 + 叉燒包    我好小一個人食一碗紅豆沙    不過估唔到又好味噃    好香陳皮味    真係無驚喜反而有驚喜    因為我諗住酒樓 d 糖水多數一味係甜同無豆囉   食完覺得個人好滋潤咁呀 





今晚去媽咪屋企食飯     呢似係即興    所以無湯    不過無所謂   我自己可以煲嘛    最緊要係齊人聚一聚啫







沒有留言:

發佈留言