2009年10月17日星期六

南乳薯仔燜排骨 + 南瓜薏米豬展湯 + 粟米蛋花湯 ( 17-oct-2009 )





( 17-oct-2009 sat )
呢朝無出去同媽咪食早餐呢  實在太攰  同埋費事惹到媽咪啦   


番到菇場超想瞓覺呀   partner 呢日 day off  所以我要番  如果唔係實唔番呀   橫掂醫生比咗病假紙嘛    因為我想瞓多 d 快 d 好番呀 

幾辛苦先等到收工呀   同里奧大人食完 tea 就瞓喇   我真係好小會瞓晏覺囉    里奧大人就同姑奶佢地出去傾嘢




是日懶餐 -  南乳薯仔燜排骨 + 南瓜薏米豬展湯 + 粟米蛋花湯
南乳薯仔燜排骨 + 南瓜薏米豬展湯 - 呢兩樣餸係姑奶特登整比我地   整熱就有得食 lu  間唔中咁都幾舒服呢 
   

粟米蛋花湯 - 我唔敢飲薏米呀   驚涼會頭暈    所以就整粟米湯喇 

飯後果 - 石榴   媽咪買架   好甜好多汁   又幾好味   不過食嘅時候都幾煩   要吐 d 核出黎  d 核太細粒喇      



沒有留言:

發佈留言