2009年10月23日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 23-oct-2009 )

( 煎倉魚 )


( 荷蘭豆芹菜炒鹹肉絲 )


( 外賣鹵水鵝掌翼拚盤 )


( 苦瓜燜排骨 )


( 當參花膠無花果淮山龍眼杞子烏雞湯 )


( 23-oct-2009 fri )
今朝無啦啦塞車呀  9 點 2 先落車咋  拿拿林去麥記食早餐   好耐無食煙肉蛋漢堡   覺得好好味呀   不過超滯囉 


番到菇場超勁爆開心   因為老闆放假   無拘無束咁任意上網   爽爽爽呀
晏晝同同事食   今朝太飽啦   所以食豬扒米線    叫同事幫手食半份豬扒    咁就啱啱好喇   不過今日有 d 熱   食完行番菇場都幾辛苦呢 






今晚番媽咪屋企食飯     但就會買個天使蛋糕當做家姐嘅生日蛋糕   事緣上次聽到家姐同里奧大人講電話   話農曆生日想食天使蛋糕   但果日要黎我屋企打牌   我又想媽咪都有得食    所以我就買喇    今次仲好好彩  因為 enjoy 有 9折   我又無   咁啱隔離等訂蛋糕嘅亞姐話幫我碌   我比番 cash 佢就得啦   oh   太感恩喇  咁我又慳番十幾蚊喎   真係好開心呢   
食飯前家姐無啦啦係咁笑住叫我比廿蚊   我唔知乜事   但都會照比  因為肯定我有 so   我以為係佢仲咗六合彩   叫我比廿蚊當我夾份買咋   點知原來佢買咗對涼鞋比我   佢話有年生日送鞋比媽咪   佢自己又買鞋  衰咗成年喎  所以只此之後佢就會收人廿蚊當幫人買咁喎  
其實佢買鞋比我  因為佢內疚   佢話上次見到我對鞋底蝕咗  問我點解唔換  根本我都唔知   佢話之前 $144  可以整番好  但無話我知   所以覺得有 so 唔話我知咁   佢咪買對鞋比我囉    
媽咪仲慘  因為佢好難守秘密   呢對鞋係家姐星期一買嘅   但家姐話唔準話比我知    咁頭先我買蛋糕   又係叫媽咪唔準話比家姐知    無哂驚喜嘛    所以之後媽咪話舒服哂   唔係乜都唔準講喎  噢    
食完飯我拎蛋糕出黎   家姐超開心呀   因為佢真係好想食呢  原來佢正日生日想買  但居然無喎    所以有得食佢就好開心呢 






尋晚坐巴士上層   個司機開 roadshow 開到超大聲    真係好嘈    里奧大人走落去叫司機細聲 d    嘩  兩個世界呀  都唔知點解之前要開咁大大大大聲呢

沒有留言:

發佈留言