2009年10月13日星期二

煎鯪魚餅 + 西蘭花 ( 13-oct-2009 )







( 12-oct-2009 mon )
早餐係食榨菜肉絲米粉 +奶茶   覺得除咗條腸比較有味之外  樣樣都無味咁啊 




午餐勁想食麥記   不過原來一個人獨吞一包薯條唔係一件易事呢   食完超飽肚 + 超熱氣呀   




呢幾日作病咁款   因為我好小放工坐巴士瞓覺   但呢幾次都瞓到  唔方好嘢  
夜晚勁唔想煮  但又唔想出街食   所以求其算喇 
是日懶餐 - 煎鯪魚餅 + 西蘭花
煎鯪魚餅 - 覺得今次煎得幾金黃   同埋最開心係塊魚餅個樣好似完整無缺咁呢 
西蘭花 - 十蚊兩個食唔哂   所以分兩餐食
呢晚睇電視期間好凍好凍    同里奧大人講   要熄冷氣同埋要冚被    我覺得自己好唔妥    要即刻探熱呀     一探就 100.5度丫    嚇到我呢    佢仲以為我講笑添呀      因為我成日會喺屋企大叫   引佢注意    佢話狼來了唔信喎    不過佢知道係真之後就好緊張喇   個樣仲好似想叫我入醫院添呀   我唔制架    又無鼻水又無咳嘛   情願食退燒藥  早 d 瞓覺   聽朝拿拿聲睇醫生好過呀  

沒有留言:

發佈留言