2019年10月10日星期四

韭菜餃 (外賣) + 豬腳薑醋 + 粟米 ( 10-OCT-2019 )





( 10-OCT-2019  THU )

尋晚瞓得好差呀   起身都有啲攰 ~

早餐食奶醬多   無咩胃口 ~


菇場忙呀   隻手又痛喎   但點都要做呢 ~

Lunch Time 出去行陣   買埋牛腩河就番菇場 lu ~


波子提子   呢度 $38   得 30 粒咋   但我覺得生果檔呃我囉   我睇嗰包都唔係咁嘅   肯定佢比啲最底同埋唔靚嘅比我囉   因為我唔係買 1 包嘛   可惜我當時無睇到啦


仍然忙   但放工都會即時走 ~

去埋街市買餸就番屋企   依家真係唔敢再買咁多嘢   隻手好痛   無力拎嘢了 ~

番到屋企可以抖下   里奧大人 6 點幾先放工 ~

是日懶餐 - 韭菜餃 (外賣) + 豬腳薑醋 + 粟米 

韭菜餃 (外賣) - 買完先記得其實我係想買鯧魚囉   無哂記性 ~

豬腳薑醋 - 過咗期 2 個星期   但好似仲入味喎 ~   

粟米 - 好唔想食菜   本來想煮勝瓜魚蛋湯   但又好似太多咁   所以買粟米喇 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇 ~

睇多陣電視   我 10 點半都自己瞓先喇   好攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言