2019年10月28日星期一

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 28-OCT-2019 )

招牌牛腩米粉 ($32) - 我覺得自己好勁 (悶)   幾乎一至五都食呢啲粉麵   哈哈


手打牛丸+黃金片頭粗麵 ($39)


腐乳通菜 ($18)


( 28-OCT-2019  MON )

里奧大人今朝搞肚痛   又話占寒占凍   好在今日放假   可以全日休息 ~

我又早咗搞掂可以出門口   佢問屋企有無寶力 ?!   我話無呀   咁之後我都即幫佢買麵包同寶力啦   等佢唔駛出去食嘢   感恩都趕得切班車呢 ~

早餐食芝腿治烘底   好味道 ~


菇場忙呀   話咁快又 Lunch Time ~

無啦啦落雨   所以無得行 lu   即刻去買燒賣粉果腸粉番菇場呢   好餓呀 ~


終於忙完   可以抖下 ~

放工即走   去埋超市買急凍豬扒同寶礦力就番屋企喇 ~

放低哂嘢就同里奧大人出去食嘢   佢食完就番屋企   我就去徑步   點知徑咗 1 個圈又搞肚痛   要即番屋企   里奧大人問做咩咁快   哈哈 ~

唉   唔徑喇   沖埋涼就開機洗衫   熨 2 機衫當做運動算喇 ~

今晚都幾攰   里奧大人 10 點瞓   我 10 點 20 分都瞓 lu   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言