2019年10月3日星期四

龍城冰室 @ 九龍灣 ( 3-OCT-2019 )

滑蛋粟米班腩


馬拉盞通菜炒牛肉


( 3-OCT-2019  THU )

今朝起身沖埋涼   居然覺得熱   依家都 10 月啦   諗起以前真係一年有四季   依家好似一年得一季咁   慘 ~

早餐食吞拿魚治烘底   我鍾意食他他醬架   因為有啲酸瓜粒 ~


菇場忙呀   好在記得飲中藥   但飲完之後勁反胃   唔知係咪呢排飲得太多玫瑰花茶呢 ~

之前一開見到有好大粒嘢   以為係巨強呀



Lunch Time 一到都出去行下   行下又無咁反胃   咁順便買埋燒賣+炒麵就番去喇 ~


無咁忙就可以抖下   呢排個人比較攰呢 ~

放工去一田行陣   買咗 1 條披肩   買完即走   費事又亂買嘢 ~

里奧大人 6 點放工   咁再約埋姊妹 SF 去龍城食晚飯 ~

姊妹 SF 一見里奧大人就話佢番工精神咗   哈哈   有記托肯定好好多啦 ~

之後大家又分享啲工作經驗   講真   我係好欣賞里奧大人一樣嘢   就係佢唔怕付出   同埋好主動解決問題   遲放工都唔會計較   最緊要做好件事 ~

之前喺教會事奉   佢做我個位   係咁問我係點做 ?!   我實在太慚愧   唔知點教佢   因為我都無認真去問人地點做   咁之後到佢做   我反而要問番佢點做 ~

傾到 7 點 50 分   係時侯要走喇 ~

今晚去九龍灣聽 "生命之道"   差唔多 9 點 40 分散會 ~

番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就休息 lu ~

諗住 11 點瞓   但最後都係 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言