2019年10月23日星期三

韭菜餃 (外賣) + 炸魚皮 (外賣) + 粟米 ( 23-OCT-2019 )





( 23-OCT-2019  WED )

今朝早咗起身   所以陪里奧大人食早餐 ~

佢話今朝食飽啲   因為好開心我陪佢喎   好少聽見佢咁講呀   哈哈 ~



菇場忙呀   話咁快又到 Lunch Time ~

行咗 10 分鐘就番菇場   阿齋問我買咗咩 ?!   我話只係出去行陣咋 ~

早餐未落格   1 點先食 Flakes + 乳酪 ~

菇場仍然忙   但開始有啲攰   哈哈 ~

放工即走   去街市買餸就番屋企 lu ~

番到屋企都要即煲水   咁里奧大人 7 點左右番到屋企   可以即刻開餐 ~

是日懶餐 - 韭菜餃 (外賣) + 炸魚皮 (外賣) + 粟米

韭菜餃 (外賣) + 炸魚皮 (外賣) - 天氣涼就想食呢啲濕嘢   其實勁想打邊爐呀   以前後生有食力   間唔中都會喺屋企打邊爐   依家唔會喇   多數去阿 mi 屋企或者家姐屋企先打   多人食開心啲又可以食得多啲嘢 ~

粟米 - 好想食呀   甜甜哋好味道 ~

里奧大人 7 點半開始瞓   瞓到差唔多 8 點   之後話唔徑步   我咪話佢囉   要我等咁耐   之前問又話一定去徑步 ~

徑咗 1 個圈   無啦啦搞肚痛   要即番屋企喇 ~

我話聽朝同佢食早餐吖 ?!   佢話唔開心   因為佢用多咗錢   佢係講笑   但成日咁講就令到我唔開心囉 ~

11 點瞓喇   天氣涼涼哋真係好想瞓覺   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言