2019年10月9日星期三

韓汁焗鯖魚 + 菜心 ( 9-OCT-2019 )




( 9-OCT-2019  WED )

今朝早 20 分鐘起身   費事大塞車 ~

感恩車程暢順   好快去到茶記   可以慢慢嘆早餐 ~


今朝要早啲番菇場   因為老闆娘請咗個人   所以我要調去隔離位   但今朝西瓜已經幫我執好哂啲 嘢   我只係大清潔自己個位就搞掂 ~

菇場超級忙呀   真係好耐無試過 ~

Lunch Time 出去行陣   買埋 Lunch 就番菇場喇 ~


仍然忙到爆炸   仲未做哂   但留番聽日先做 ~

放工買埋菜就番屋企   拖埋地就抖陣   里奧大人 6 點半放工   塞車塞到 8 點先番到嚟 ~

好在今晚煮麵   唔係啲嘢會凍哂呢 ~

是日懶餐 - 韓汁焗鯖魚 + 菜心

韓汁焗鯖魚 - 要用鑊煎魚   啲皮先脆   不過我真係好懶   都係用光波爐算喇 ~

菜心 - 我覺得自己依家好怪   中午想食菜   但夜晚唔想食菜 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇 ~

里奧大人熨 2 機衫   因為知我手痛   熨衫由佢負責了 ~   

今晚 10 點半一齊瞓   呢排嚴重需要睡眠呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言