2019年10月5日星期六

泰亞萊泰式美食 @ 紅磡 ( 5-OCT-2019 )

泰式咸脆豬肉炒椰菜苗 ($78) - 都好味   但脆豬肉啲皮唔脆囉


香草辣椒肉碎炒飯 ($45) - 好鬼辣呀   哈哈


涼粉冰 ($15) - 里奧大人話要用來解辣


( 5-OCT-2019  SAT )

今朝 7 點 50 分起身   等緊 Lift 嘅時候就開手機   見到 8 卦 Whatsapp 我   原來西瓜話今日交通混亂   所以唔駛番工   但好奇怪點解西瓜唔 Wechat 我啦   諗完就即刻睇到 Wechat 有信息   原來佢朝早 6 點幾已經發比所有同事   呢期 Wechat 成日係咁   收得好慢 ~

咁即番入屋企啦   里奧大人即問係咪唔駛番工 ?!   哈哈 ~

之後家姐問我塞唔塞車 ?!   我話今朝唔駛番呀   咁啱今日係 Berry 姐畢業   所以問我去唔去 ?!   我話睇里奧大人比唔比先啦   費事一陣無車出入仲煩 ~

睇多陣電視都瞓喇    里奧大人 9 點幾醒咗   我都醒埋 lu ~

等里奧大人沖埋涼就去食早餐   食完番屋企   里奧大人話 12 點半都出門口番公司   咁我話探 Berry 姐喇 ~



家姐車我去佢屋企再接 Berry 姐番學   但無哂的士   所以家姐話佢帶 Berry 出來   如果見到的士就上啦   叫司機照跳錶等到佢地出來   咁我等咗 10 分鐘就有的士   之後打比家姐唔通   我心諗唔係佢 Call 咗車嘛   點知佢真係 Call 咗   咁我同司機講話唔好意思   依家唔駛出去   但我照比番的士錢   佢話唔收   我仍都照比   佢係都唔收   之後佢仲笑哂口話唔駛啦   都無跳   咁我話真係好多謝哂呀 ~

之後等埋家姐出埋嚟就上車   Berry 會暈車浪㗎   但又好 8   成日要望住窗 ~

11 點 45 分開始上堂   但我地早去到   咁同 Berry 同學玩啦   有拉布拉多同金毛   我覺得係大隻架   不過都好乖   唔好係咁撲我就得喇 ~

隻拉布拉多好搞笑   喱埋喺工人張櫈下面   Berry 姐仲衰   跟佢主人走呀   哈哈


初初以為 Berry 最大年紀 (其實都只係 11 個月大)   估唔到其他狗狗只係 9 個月大咋   但最細隻係 Berry 先搞笑   同埋最鬼嘈啦   成日吠   人同狗都比佢嚇到彃起呀   我睇住隻金毛被 Berry 吠聲嚇到彈起身   哈哈 ~

不過我最驚隻唐狗   所以工人企喺 Berry 姐後面   我企工人後面   家姐企我哋隔離   有咩 "依郁" 就可以救我哋喇   哈哈 ~

放學有 15 分鐘比啲狗狗玩   3 隻大嘢自己玩   Berry 姐就喱埋喺我腳底   之後隻金毛過嚟撩佢玩   一嘢踩落我腳度   痛到我呢   怪不得 Berry 唔鍾意同佢玩啦   之前好大力拍佢   不過佢其實又唔知自己大力嘅 ~

我聽到 Berry 兩下慘叫聲   我正想抱起佢   最搞笑 Miss 問邊個慘叫 ?!   知道係 Berry 就叫所有狗要 Stop   因為 Miss 知道 Berry 係好驚   家姐話第一堂嘅時候   Miss 話 Berry 仲係咁驚就要離場   驚 Berry 心臟仔負荷唔到呀 ~

好乖咁


又 8 又驚   堅係門口狗



Berry 嘅畢業証書


咁 Call 車番家姐屋企   抖陣就同家姐去食嘢   等入去停車場等咗好耐呀 ~

等到 3 點先食下午茶   商場無咩店舖開   但食店就有   所以好多人等   所以同家姐講話見到有食店開就去食喇 ~

因為一陣買珍珠奶茶   所以我話飲餐湯   家姐話估我唔到   個湯好飲   有好多菜粒


香辣欖油煙鴨胸炒天使麵 ($39) - 好味呀   同埋份量都好多   以 $39 來說絕對抵食


千島吉列脆魚柳 ($32) - 家姐話食魚柳   真係估佢唔到   佢鍾意食肉嘛   不過又記得家姐話媽咪走咗之後   唔係咁鍾意食肉了


食完就去廣良興買豬肉乾同肉鬆   最後再去茶湯會買 2 杯黑糖珍珠奶茶就番屋企喇   買咗杯比工人飲   估唔到佢都鍾意飲  因為我話要半糖嘛 ~

我同里奧大人食晚飯   所以 7 點 15 分出車   但勁塞車囉   我番到屋企擺得啲嘢就搭車去搵里奧大人   但家姐塞成個鐘先番到屋企   唉 ~

等到里奧大人 8 點半就搞掂   又去食泰菜喇 ~

食完即番屋企   沖埋涼就休息   雖然今日放假   但我仲攰過番工   哈哈 ~

今晚差唔多 11 點半先瞓   始終咁夜食飯   唔想咁快瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言