2019年10月22日星期二

豬肉丸 + 雞肉腸 + 腐乳唐生菜 ( 22-OCT-2019 )




( 22-OCT-2019  TUE )

感恩一覺瞓天光   但其實係夠瞓㗎喎   不過呢排成日眼眉跳呀   左右眼一齊跳   好似針灸加咗電嘅感覺   家姐話我唔夠瞓喎   阿 mi 又話佢間唔中都有咁情況   但我真係第一次咁樣   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   好味呀 ~


菇場忙呀   不過都預咗呢 ~ 

飲埋杯中藥就到 Lunch Time   咁出銀行搞嘢   不過勁想嘔   超級勁辛苦 ~

差唔多 1 點就去買燒賣粉果   買完即番場   因為我要抖陣先開餐呢 ~


忙呀忙   但個人勁攰   又好似每月一來咁   煩 ~

放工即走喇   去街市買埋菜就番屋企 lu ~

里奧大人差唔多 7 點放工   今晚煮超力米   要等佢差唔多番到屋企先煮   所以我鍾意煮飯   唔駛成日就住時間呢 ~

是日懶餐 - 豬肉丸 + 雞肉腸 + 腐乳通菜  

豬肉丸 + 雞肉腸 - 終於清哂包雞肉腸   豬肉丸就仲剩番啲   想快啲清埋去   因為次次焗完拎出嚟都好大陣味   係好羶嘅味呀 ~

腐乳唐生菜 - 本地唐生菜真係爽口好多   下次有嘅話會再買嚟食先 ~

洗埋碗就徑步   其實有啲暈   但尋日阿 mi 話我懶喎   咁徑啦   不過只係徑咗 20 分鐘   之後都番屋企休息喇 ~

沖埋涼   睇多陣電視   11 點即瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言