2019年10月16日星期三

梅菜蒸鯇魚 + 節瓜元貝湯 ( 16-OCT-2019 )




( 16-OCT-2019  WED )

尋晚里奧大人幫我按完條腰   起身真係無咁痛喎 ~

天氣好清涼呀   要好好珍惜秋天嘅感覺 ~

早餐食腿蛋治   麵包 Soft 好味道 ~


菇場忙呀   好快 Lunch Time ~

突然好想食酸辣米線   所以即去買 ~


菇場唔忙   8 卦無啦啦問我有餡係咪唔可以叫饅頭 ?!   我話應該係   之後問佢係咪想話饅頭有奶皇餡呀 ?!   佢話係嘅話就係叫奶皇包啦   哈哈哈哈   咁又係喎 ~

放工即走   今晚唔駛買餸   可以多啲時間做家務喇 ~

拖完地就抹嘢   抹到成間屋都乾淨哂   因為實在太耐無咁大清潔 ~

今晚里奧大人 7 點先放工

是日懶餐 - 梅菜蒸鯇魚 + 節瓜元貝湯  

梅菜蒸鯇魚 - 里奧大人話啲魚無味   我心諗肯定唔鍾意食先咁講   之後我就咁食啲魚   真係無咩架喎   好奇怪   下次唔買喇 ~

節瓜元貝湯 - 清埋包元貝   所以滾節瓜湯   夠簡單嘛   哈哈 ~     

開機洗衫就沖涼   之後休息 ~

睇 Youtube 睇到 11 點半   係時候要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言