2019年10月15日星期二

鯪魚肉釀泡椒 ( 15-OCT-2019 )



( 15-OCT-2019  TUE )

又成晚發夢   感恩係起身都精神囉   唔係就慘 ~

早餐食奶醬多   尋晚果餐都未落格   哈哈 ~


菇場忙呀   做埋今朝應該可以抖下 ~

天氣唔錯   所以 Lunch Time 落去行陣   順便買菠蘿叉燒包做 Lunch ~

菇場終於無咁忙喇  但又有啲唔慣   哈哈 ~

放工即去街市買餸   好耐無去街市買餸咁 ~

番到屋企要即預備喇   釀椒要用啲時間呢   里奧大人 6 點放工   番到嚟應該有得食 ~

是日晚餐 - 鯪魚肉釀泡椒  

鯪魚肉釀泡椒 - $9 有 2 Pack 又好抵喎   加埋半磅鯪魚肉   煮出來都好多   里奧大人話個汁好味道   我同佢食到鼻水長流   因為好辣呀   如果家姐喺度就好了   哈哈 ~

呢排成日睇 youtube   見到人地煮嘢   真係好想煮番餐正經嘢   所以今晚煮到自己想食嘅嘢   真係好開心   隻手完全唔覺痛呀 ~

大清潔完廚房就開機洗衫   再大清潔埋廁所就沖涼喇 ~

叫里奧大人幫我按摩隻手   我要大力啲嘅   之後我話其實條腰都好痛   佢話幫我按下   咁我瞓上床   佢一嘢按落嚟   痛到我呢   之後仲喺度話: 妳唔係鍾意大力啲嘅咩 ?!   我話大佬呀   咁都要睇咩位置家嘛   比你咁按法   腰骨都斷埋啦   佢喺度大笑   知衰定啦   哈哈 ~

睇下電視   今晚 11 點幾瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言