2019年10月18日星期五

餃子妹上海雲吞麵 @ 美孚 ( 18-OCT-2019 )

香茅豬扒菜飯 ($51) - 完全唔覺有香茅味   同埋菜飯好腍



酸辣鴛鴦餃 ($46) - 呢個都 OK


( 18-OCT-2019  FRI )

又星期五喇   如果聽日 Off 就好了   呵呵 ~

早餐食奶醬多   想食甜嘢 ~


我習慣一番到菇場   就會抹電話   電腦 Keyboard 同 Mouse 同張枱   感覺乾淨好多   今朝出事   原來我抹完電話   唔知掃咗啲咩制   同事打唔到內線比我   大堂個電話又閃閃下   但搵人嚟睇就要千幾蚊   我話唔駛整囉   有嘢 Skype 比我就得啦 ~

菇場忙呀   咁又好   時間過得快好多呢 ~

Lunch Time 出去行陣   再買魚片頭河番菇場食 ~

次次食河粉   食到一半就會變乾撈河   不過咁都好㗎   用匙更 "北" 來食   隻手無咁痛   因為唔駛用力


阿後比咗張電話操作 List 比我   終於比我搞掂咗   原來係要取消全部轉駁 ~

仍然忙   好快放工   感恩里奧大人 5 點半放工   咁就可以唔駛咁趕番學呢 ~

6 點幾到美孚   里奧大人都差唔多到   咁我攞位先喇   坐低無耐佢都到   咁即叫嘢食 lu ~

食完就番學   今晚又係早 10 分鐘放學 ~

搭小巴番屋企   番到屋企都即沖涼休息喇 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓 lu ~   

沒有留言:

發佈留言